Toelating

Onze scholen vallen onder het 'bijzonder onderwijs'. Wij zijn katholiek en interconfessioneel (RK/PC). Moeten onze leerlingen nu ook katholiek zijn? Nee: elk kind is welkom, als wij het kunnen bieden wat het nodig heeft. En als de ouders onze grondslag ondersteunen of respecteren.

NIEUW: Plaatsingsbeleid gemeente Haarlem

Voor elk kind een passende school. Dat is de inzet van het PLAATSINGSBELEID In de gemeente Haarlem. De Haarlemse schoolbesturen hebben samen afspraken gemaakt over het toelaten en plaatsen van de kinderen op de scholen in de gemeente Haarlem. Ook voor onze school in Spaarndam, de St. Adalbertusschool, zal deze regeling gaan gelden maar hoe precies, dat wordt nog bekendgemaakt.

U bent welkom op scholen van Stichting Sint Bavo!

BELANGRIJK:

Over het aanmelden van uw kind, leest u meer in de brief van juli 2017 en in de brief van december 2017.
Is uw kind geboren in de periode van 1 januari tot 1 augustus 2015? Dan krijgt u als ouder/verzorger eind februari 2018 een brief met uitleg over hoe u uw kind kunt aanmelden.

Nieuwsgierig naar onze scholen? Kennismaken? Bel op of kom langs op school voor het maken van een afspraak!