Stichting Sint Bavo heeft een bestuur met een raad van toezicht.

De bestuurder a.i. is Peter Velseboer MBA. Hij leidt de dagelijkse gang van zaken bij de stichting en wordt daarbij ondersteund door een stafbureau.

De raad van toezicht bestaat sinds 2012 uit:

• T.W.J. (Dick) Krom (voorzitter),
  • drs. B.M.J. (Ben) Savelsbergh (vicevoorzitter)
  • O.J.M. (Odylia) Ostendorf-Harmsen,
  • B. (Burhan) Gün MBA
  • M.J. (Matthijs) Kruijer.

De raad heeft tot taak

• toezicht houden op het handelen van de bestuurder;
  • het adviseren van de bestuurder;
  • het uitoefenen van het werkgeverschap ten behoeve van de bestuurder.

Uitgangspunt van het toezicht is de doelstelling van de stichting. Wet- en regelgeving bepalen het kader van het toezicht.

Het bestuursbureau ondersteunt de bestuurder en de directeuren in de uitoefening van zijn taken en verantwoordelijkheden. Het bureau is bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 13.00 uur (023 – 5125 900). Op vrijdag is het bureau in de regel gesloten. De medewerkers hebben wisselende werktijden en zijn ook via e-mail bereikbaar.

De stafleden zijn:

Enteny Klarenbeek controller/financieel medewerker

Susan Meekes personeelsconsulent

Frank Beks projectleider ICT a.i.

Facturen kunt u via de email sturen naar: